Nå blir livet enda enklere for deg som er ansatt! Vi i Acapedia er opptatt av at du som jobber hos oss skal kunne forme din arbeidshverdag akkurat slik du ønsker og tilpasse arbeidslivet til akkurat dine behov.
Og vi ønsker alltid å finne løsninger som gjør hverdagen din så smidig som mulig. Derfor har vi nå utviklet en app som betyr enda større frihet for deg.
«Vårt fokus er å være en attraktiv arbeidsgiver, og å møte våre ansattes behov er veldig viktig for oss. Derfor er vi så stolte av å nå kunne presentere Acapedia-appen, der vi blant annet har gjort timeregistrering mer tilgjengelig. Dette er et stort skritt i vår digitaliseringsreise, og vi vil fortsette å utvikle appen med enda flere spennende funksjoner i fremtiden», sier Christine Eliassen, direktør for Acapedia.
I vår nye Acapedia-app finner du mange smarte funksjoner som gir deg full kontroll over alt du trenger. Registrer dine timer, registrer fravær og mye mer – alt når og hvor det passer deg.
Last ned appen og oppdag alle fordelene nå!
Slik kommer du i gang
1. Last ned appen
Du laster ned mobilappen fra App Store eller Google Play. Søk på Acapedia for å finne og laste ned appen.
2. Registrer deg
Når du har lastet ned appen kan du logge på og registrere deg. Appen vil guide deg gjennom alle trinnene: Skriv inn din e-postadresse som er knyttet til din profil hos oss. Er du usikker? Ta kontakt med din bemanningskonsulent. Du vil nå motta en kode tilsendt som du legger inn i appen. Neste trinn er å autentisere deg med Bank-ID. (Dette gjøres kun én gang). Du vil da bli bedt om å lage din egen PIN-kode. Denne bruker du heretter ved innlogging i appen.
3. Ferdig!
Nå har du Acapedia-appen på telefonen. Rapporter tid og få full kontroll over alt du trenger når det passer deg. Ta direkte kontakt med din bemanningskonsulent hvis du trenger hjelp eller har spørsmål om appen.